imanemeziani.reismee.nl

Travelling in England

Hi there and welcome (back)!

Inmiddels ben ik terug in Nederland en ben ik nog altijd aan het nagenieten van mijn tijd in Engeland. Ik ben zo dankbaar voor de dingen die ik heb geleerd, gezien en gedaan en natuurlijk voor de mensen die ik ontmoet heb.

Naast studeren heb ik ook tijd vrij gemaakt voor reizen, because travelling is LIFE. En als je toch bijna een half jaar in het buitenland verblijft, dan moet je ook proberen er álles uit te halen. In mijn ogen hoort nieuwe plekken ontdekken hier ook bij. Ik heb veel van Engeland gezien. De steden die ik bezocht heb zijn: Londen (surprise, surprise), Birmingham, Brighton, Oxford, Cambridge, Manchester, Leicester, Bath & Liverpool.

Nu ben ik van plan om meerdere travel-blogposts te plaatsen waarin ik per blogpost mijn ervaringen over twee steden zal delen. Mocht je ooit naar Engeland gaan (voor een langere periode) en wil je weten welke plekken je móet zien, blijf dan vooral de travelposts volgen, want Engeland is echt meer dan alleen Londen. ;)

Next up: London & Birmingham.

Thank you for reading and see you next time! :)

Peace,

Imane

Reacties

Reacties

D

YESSSS GIRL!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!