imanemeziani.reismee.nl

England, here I come! | #studyabroad

Hi there!

Welkom op mijn blog. Nu denk je waarschijnlijk: 'Engeland? Wie, wat, waar?' No worries, ik zal het allemaal uitleggen. Voor mijn studie vertrek ik in januari voor een paar maanden naar het Britse Northampton. Ik zal hier studeren, op the University of Northampton om precies te zijn.

Ben je benieuwd naar wat ik allemaal ga doen en hoe het (studenten)leven in Engeland is? Volg dan mijn blog! Wil je zo snel mogelijk up-to-date zijn? Laat dan rechts je e-mailadres achter.

Can't wait to share my adventures with you!

See you,

Imane

Reacties

Reacties

Hil

Girl, yes I am excited BRING ME EVERYTHING!! lol, have fun love!! I wish you the best and I know you are going to learn, bloom and have so so much fun!


Love,

Hil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!